oldspiceMuszę przyznać, że oglądanie reklam jest w pewnym sensie moim hobby. Niestety większość spotów emitowanych w polskiej telewizji nie jest specjalnie interesująca. Niektórzy z was zapewne powiedzą, że to czy reklama jest interesująca zależy przecież od tego czy znajdujemy się w grupie docelowej, do której twórcy spotu starają się dotrzeć. Zgoda. Nie zmienia to jednak faktu, że istnieją reklamy lepsze i gorsze. Do tych lepszych zaliczają się spoty firmy Old Spice.

Za reklamy kosmetyków Old Spice odpowiedzialna jest agencja reklamowa Wieden+Kennedy, której klientami są tacy giganci jak Coca Cola, Nike czy Levi’s. Muszę przyznać, że zespół Wieden+Kennedy wykonał kawał dobrej roboty. Chyba znajduję się w grupie docelowej, ponieważ reklamy te zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Głównie ze względu na absurdalny humor, którego jestem fanem, ale również ze względu na to w jaki sposób zostały wyreżyserowane. Poniżej zaprezentuję te, które najbardziej mi się spodobały. Po więcej odsyłam TUTAJ

A że – jak to zwykle bywa – ze względu na specyfikę naszego serwisu chcielibyśmy Was zaprosić do obejrzenia dyskusji jaką przeprowadził z autorami reklamy Craigiem Allenem i Eric’iem Kallmanem z agencji Wieden + Kennedy – Leo Laporte z serwisu http://twit.tv/

https://www.youtube.com/watch?v=uLTIowBF0kE
https://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE
https://www.youtube.com/watch?v=lrvWLdyG4Uw

Making of reklamy Old Spice „The Man Your Man Could Smell Like”

https://www.youtube.com/watch?v=VDk9jjdiXJQ

Edit!:

A tu jeszcze mały case study – czyli historia fenomenu tej reklamy i to jak doskonale firma przemyślała kampanię i w doskonały sposób ją wykorzystała:

https://www.youtube.com/watch?v=e66XKxT8yDY