pisf_mini

Jak ja lubię rodzime i do tego ciekawe produkcje. Wszyscy w naszym kraju wieszają psy na kinematografii, bo że złe, bo nudne, bo ciągle o tym samym. A tu się okazuje, że polskie kino ma się całkiem nieźle i do tego potrafi się nieźle zareklamować.

 

A jak zrobić taką reklamę? Wystarczy wrzucić do jednego wora Wojnę polsko-ruską, Ile waży koń trojański, Operację Dunaj, Katyń, Dom zły, dorzucić kilka innych, wrzucić wszystko do jednego wora i otrzymujemy oficjalny spot reklamowy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Jeśli nie widzieliście któregoś z filmów, o których wspomniałem to zapraszam do oglądania – kilkanaście filmów w 2 minuty.

A poniżej zapraszamy na krótki making of. Kilka miesięcy pracy kilkunastu osób z Platige Image – warto zobaczyć:

Zapraszam również do dyskusji na forum na temat stanu polskiego kina, tego, co w nim dobre, a co złe i wszystkiego, co z nim związane.