Phisics Now! – nowy plug do fizyki w After Effects

Symulacja fizyki w After Effects nigdy nie należała do najłatwiejszych i intuicyjnych. Poza zabawą w skomplikowane ekspresje i kilka dość prostych skryptów – było to dość trudne. Phisics Now! Zdaje się odpowiadać na to zapotrzebowanie.

Należy oddać tu sprawiedliwość i wspomnieć o dodatku Newton – od kilku lat jedynym dodatku dającym możliwość symulacji fizyki 2D w After Effects i robił to całkiem dobrze. Wczoraj jednak światło dzienne ujrzał dodatek Phisics Now! Autorstwa Jakoba Wagnera – dodatek dużo prostszy w obsłudze od Newtona.

Phisics Now! – co kryje w środku

phisics now! fizyka w after effects

Dodatek w przeciwieństwie do Newtona który posiada swoje odrębne środowisko i swój odrębny interface – Phisics Now!  działa bardziej jak integralna część After Effects. Wystarczy zaznaczyć warstwę wybrać czy ma być ona statyczna czy dynamiczna i wewnątrz ustawień warstwy zmienić jej właściwości.

Podsumowując -ten dodatek może być Newton killerem a nawet, jeśli nie to z całą pewnością ma sporą szansę stać się pełnoprawnym członkiem listy pluginów do AE pod tytułem „Must have” dla każdego motion designera.

Regularna cena pluginu na stronach Chrunchy Creatives to 129 dolarów, ale do 7 maja można go kupić w specjalnej premierowej cenie 96 dolarów. Dostępna jest również wersja trial (trwająca 7 dni) do pobrania dla każdego.

Więcej o: Phisics Now!