Z drobnym opóźnieniem – za które oczywiście przepraszamy – publikujemy nagranie ze spotkania Motionfreaks Hangout, które odbyło się 15 listopada 2012 roku, a którego gościem specjalnym był Bartosz Mikołajczyk – operator kamery, twórca animacji i współwłaściciel firmy Esy Floresy.

Jako że kazaliśmy Wam czekać tak długo na publikację nagrania w naszym archiwum wraz z agendą w tej chwili już bez zbędnych wstępów zapraszamy do oglądania:

Dla niecierpliwych i leniwych poniżej agenda, dzięki której możecie przejść do dowolnego pytania i zagadnienia, jakie omawialiśmy podczas spotkania:

Agenda spotkania:

0:00:00 – Wstęp

0:02:35 – Kim jest Bartosz Mikołajczyk?

0:06:35 – Czym jest studio Esy Floresy?

0:08:50 – Czy szkoła i studia pomagają w pracy czy przeszkadzają?

0:11:35 – Jak wygląda schemat i podział pracy w agencji Esy Floresy?

0:16:20 – Dlaczego rzuciłeś etat i założyłeś swoje studio animacji?

0:17:45 – Czy pracowałeś kiedykolwiek jako animator freelancer?

0:18:14 – film Heniek i praca Bartka przy jego tworzeniu

0:25:05 – Jak zaczęła się Twoja współpraca z zespołem Poluzjanci?

0:27:07 – Rola managera w zespole i rynek produkcji teledysku w Polsce.

0:30:50 – Czy społeczność ludzi związanych z animacją i motion designem istnieje?

0:33:30 – Środowisko filmowców vs. środowisko motion designerów i grafików

0:38:38 – Jak wyglądała Twoja praca w stacji telewizyjnej TVN?

0:40:35 – Jak dziennikarze i operatorzy mocno naginają rzeczywistość i kreują news zależnie od potrzeby

0:48:09 – Czy bierzesz udział w konkursach i jak zdobywasz klientów

0:53:54 – Poziom polskich zleceniodawców i zleceniobiorców w branży animacji, grafiki i filmu reklamowego

0:57:50 – Dlaczego Agencje zarabiają więcej niż samodzielni motion designerzy i twórcy animacji lub studio animacji?

1:00:10 – Dlaczego warto się kontaktować z klientem mailowo?

1:03:10 – styl animacji Tworzonych przez Esy Floresy?

1:06:20 – Jak zaczęła funkcjonować Twoja firma?

1:11:05 – Ile trwało dojście do tego poziomu na którym teraz jesteś? 

1:22:15 – Blogi i prowadzenie bloga jako portfolio oraz medium do kontaktu z odbiorcami czy klientami. Blogi jako Źródło informacji na temat potencjalnych klientów i potencjalnych pracodawców.

1:28:00 – Zakończenie

Dziekujemy za ciekawe spotklanie i zaprasszamy już w kolejny czwartek o godzinie 19:00